Zákaznická linka: 222 361 560 (Po-Pá  9:00-17:00 h)

Z různých technologií tisku se dnes hromadně používají převážně dvě. Inkoustový a laserový. Výrobcům se podařilo zlepšit jejich výhody a výrazně eliminovat původní nevýhody.

Číst dál...

Ujistěte se, že jste postupovali přesně podle návodu výrobce a máte správně odplompované a vloženy všechny tonery, případně válce a odpadní nádobky do tiskárny.

Číst dál...

Našim stálým zákazníkům většinu reklamací na kompatibilní tonery a cartridge vyřizujeme v den doručení reklamace na naší adresu a druhý den odesíláme zpět zákazníkovi.

Číst dál...

  • Zabalte toner tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou. Ideální je použít komplet původní obaly (airbag i krabici).

Číst dál...

Výrobcem udávaná kapacita toneru se vztahuje na tisk strany A4 při 5% pokrytí, takže závisí na tom co tisknete a v jaké kvalitě (rozlišení).

Číst dál...

Musíte zkontrolovat, jestli jste vytrhli nebo sejmuli plombu z toneru.

Číst dál...

Zákaznická linka

Po-Pá: 9:00 - 17:00 hod.
Tel.: (+420) 222 361 560

facebook  linkedin

Uložit nastavení
Uživatelské nastavení cookies
Používáme cookies pro zajištění co nejlepšího uživatelského zážitku na našich stránkách. Pokud nějaké cookies zakážete nemusí některé funkcionality fungovat správně.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Číst více
Cookies nezbytné pro fungování webu
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování tohoto webu a nelze je deaktivovat. Tyto soubory navíc přispívají k bezpečnému a řádnému využívání našich služeb. Nelze je zakázat.
Funkční cookies
Tyto cookies nám umožňují zapamatovat si Vaše základní volby a vylepšují uživatelský komfort.
Funkční cookies
Přijmout
Odmítnout
Analytické cookies
Analytické cookies na našem webu jsou shromažďovány skriptem společnosti Google Inc. a Imper CZ s.r.o., které následně tato data anonymizují. Po anonymizaci se již nejedná o osobní údaje, protože anonymizované cookies nelze přiřadit konkrétnímu uživateli, resp. konkrétní osobě. My pracujeme pouze s cookies v anonymizované podobě. Proto nedokážeme z cookies zjistit, jak se konkrétní uživatel na našem webu choval (jaké stránky navštívil, jaké zboží si prohlížel apod.)
Google analytics a Leady
Přijmout
Odmítnout