Hotline: (+420) 222 361 560

Liška budte chytri malyNaši zákazníci často řeší nákup tiskových zařízení vlastním výběrem na notoricky známých e-shopech. Hlavním kritériem je skoro vždy nákupní cena. Avšak toto hledisko je často brzy zpochybněno nákupem

nových náplní, které často převýší hodnotu zařízení. A nejen to. Často rozdíl jednoho tisíce korun na ceně tiskárny je až 2 násobek životnosti tohoto stroje. Využijte proto možnosti nezávazné konsultace a nechte si zdarma doporučit tiskárnu přímo od zkušených profesionálů :-).

O cenu se také nemusíte bát. Dáme Vám stejnou nebo nižší cenu než na známých e-shopech. Narozdíl od mnoha e-shopů Vás v případě problému nepošleme jinam. U nás máte přímou podporu k produktům stejně jako záruční a pozáruční servis. V případě zájmu o bezplatnou konsultaci volejte tel.: +420 222 361 560.

Sdílet tento článek

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Zákaznická linka

Po-Pá: 9:00 - 17:00 hod.
Tel.: (+420) 222 361 560

facebook  linkedin

Uložit nastavení
Uživatelské nastavení cookies
Používáme cookies pro zajištění co nejlepšího uživatelského zážitku na našich stránkách. Pokud nějaké cookies zakážete nemusí některé funkcionality fungovat správně.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Cookies nezbytné pro fungování webu
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování tohoto webu a nelze je deaktivovat. Tyto soubory navíc přispívají k bezpečnému a řádnému využívání našich služeb. Nelze je zakázat.
Funkční cookies
Tyto cookies nám umožňují zapamatovat si Vaše základní volby a vylepšují uživatelský komfort.
Funkční cookies
Přijmout
Odmítnout
Analytické cookies
Analytické cookies na našem webu jsou shromažďovány skriptem společnosti Google Inc. a Imper CZ s.r.o., které následně tato data anonymizují. Po anonymizaci se již nejedná o osobní údaje, protože anonymizované cookies nelze přiřadit konkrétnímu uživateli, resp. konkrétní osobě. My pracujeme pouze s cookies v anonymizované podobě. Proto nedokážeme z cookies zjistit, jak se konkrétní uživatel na našem webu choval (jaké stránky navštívil, jaké zboží si prohlížel apod.)
Google analytics a Leady
Přijmout
Odmítnout